Weekend à Paris - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Melvin Vermeulen - WaarBenJij.nu Weekend à Paris - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Melvin Vermeulen - WaarBenJij.nu

Weekend à Paris

Door: Melvin Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Melvin

07 April 2015 | Frankrijk, La Rochelle

Bonjour toute le monde, dit keer een update over een heerlijk weekendje weg samen met mijn vriendin :):

Ik was 28 februari weer terug gegaan naar Frankrijk, naar mijn 2-weekse ‘pitstop’ in Nederland zoals ik jullie al had verteld. Dit zou betekenen dat ik iedereen in Nederland nog 3 maanden zou moeten missen dus ik was aan het kijken wat ik kon doen om sommige mensen misschien nog eerder te zien. Met het thuisfront was helaas niet echt iets te regelen :(. Met de meeste andere ook niet. Maar wel komt mijn beste maatje over in de meivakantie ^^ en met mijn vriendin heb ik, tot mijn grote verbazing, ook wat weten te regelen. Namelijk een weekendje Parijs, met Pasen, in haar Oma’s appartement in Parijs. Het idee kwam op, met de hoop dat het doorging maar ‘the odds were against us’ dachten wij xD. Blijkbaar dus niet! Allebei super blij natuurlijk en zodoende trein- & Disney kaartjes geboekt en toen was het afwachten tot Pasen ;).

Het weekend zelf was echt SUPER MOOI <3! Ik heb echt genoten van mijn tijd die ik weer even samen had met mijn vriendin en natuurlijk heb ik ook met volle teugen genoten van Parijs! Zaterdagochtend vroeg vertrokken (5:31), rond de middag mijn vriendin opgepikt bij Gare du Nord, waar haar oma ook was, en toen eerst lekker wat gaan eten in ‘quartier Latin’ opdat Félice mij ook aan haar oma kon voorstellen (toch wel zo fijn om de persoon te kennen waar je het appartement van gebruikt het hele weekend haha). Na het kleine etentje zijn Félice en ik heerlijk Parijs ingedoken en hebben we verschillende dingen bezocht om uiteindelijk ’s avonds naar een geweldig Aquapark (Aquaboulevard) te gaan. Het was liefde op het eerste gezicht voor mij, zo groot en mooi was dit zwembad :p. Enige minpuntje, wat ook een ergernis was op het begin: shorts waren NIET toegestaan…… Het was dus 10 euro verspillen aan een zwembroek op boxerlengte -,-. Had net zo goed in mijn onderbroek kunnen zwemmen (wat ik er daar ook meerdere zag doen xD). Nouja, nu heb ik er in ieder geval een dus kan ik in alle zwembaden terecht hier ;). Gelukkig zijn het nog altijd geen ‘ballenknellers’ die ze hier verplichten whahaha
Het 2de dagje was dan een dagje Disney. Het weer zat ons echt mee: zonnig, helder & droog maar helaas wel frisjes. Hoe dan ook, we hebben een heerlijke dag in een prachtig park doorgebracht! Natuurlijk erg druk vanwege Pasen, maar ook extra mooi versierd vanwege Pasen en de Lente en ook mogen genieten van een AWESOME eind show met vuurwerk, vuurkanonnen, dia projecties op het kasteel en al. Het was echt een SUPER dagje <3!

En toen was het alweer gauw genoeg maandag. 2 Volle dagen gehad, laat slapen en vroeg op dus wel uitputtend, maar het was het allemaal waard! Helaas gaan de leuke dingen altijd snel voorbij, maar ik had nu wel andere leuke dingen in het vooruitzicht staan: HEERLIJK strandweer met vrienden in La Rochelle en mijn stage :D!!!

  • 19 April 2015 - 16:09

    Melvin Vermeulen:

    Foto's bij dit reisverslag volgen nog ;)

  • 28 April 2015 - 15:27

    Karin Vermeulen-strijbos :

    Fijn dat jullie samen zo'n leuk paasweekend gehad hebben en nog lekker naar euro Disney zijn geweest. Had je wel eens willen zien in die strakke zwembroek hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melvin

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 3756

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 Mei 2015

Minor La Rochelle

Landen bezocht: