De heenreis - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Melvin Vermeulen - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit La Rochelle, Frankrijk van Melvin Vermeulen - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Melvin Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Melvin

14 Januari 2015 | Frankrijk, La Rochelle

Ja hoor, de dag was toch echt aangebroken. Bestemming La Rochelle, Frankrijk, voor de komende 5 maanden. De minor waar ik alle jaren naar heb uitgekeken stond op het punt werkelijkheid te worden en was toch wel spannender dan verwacht. Na een moeizaam afscheid te hebben genomen van vrienden en familie thuis begon ik aan de lange, vermoeiende 11-uur lange reis van Venray naar La Rochelle. Eerst met de auto door mijn ouders en vriendin afgezet in Rotterdam, daar van hen nog afscheid moeten nemen wat ook erg moeilijk was en toen toch echt alleen verder... Thalys naar Parijs, daar de overstap naar Montparnasse en toen daar nog de trein naar La Rochelle. De reis begon om half 8 's ochtends en ik kwam al met al goed & wel om half 7 's avonds aan in La Rochelle. Daar goed ontvangen door mijn tutrice die mij meteen even naar de supermarkt bracht zodat ik wat te eten kon halen :). Daarna de sleutel gaan ophalen en naar mijn kamer gegaan waar mij, en mijn tutrice, een grote verrassing stond te wachten...

  • 26 Januari 2015 - 17:17

    Karin Vermeulen:

    Ja.... het was zeker een erg lange dag voor jou en wat je stond te wachten toen je op jou kamer aankwam is iets wat je nooit meer zult vergeten... Toch ben ik blij dat je goed bent aangekomen.

  • 26 Januari 2015 - 19:22

    Petra:

    Hé wat leuk dat je zo'n reisverslag maakt. Ben nieuwsgierig naar je ervaringen. Liefs Petra

  • 26 Januari 2015 - 22:30

    Melvin Vermeulen:

    Dat zal ik inderdaad nooit meer vergeten nee... hahaha. Maar ja, dat de reis en de verwelkoming dan weer wel erg goed waren hielp wel :). En ja Petra, dit leek me wel een leuk idee! Hoop dat je het bijhoud, want dan blijf je ook mooi op de hoogte van het hoe & wat ;)

  • 30 Januari 2015 - 07:35

    Kees-Jan:

    Maar wat is nu precies die verrassing? Ik ben nieuwsgierig...!
    Heel veel plezier daar in La Rochelle; ook ik zal regelmatig je blogs lezen! Ik ken La Rochelle helemaal niet dus verwacht ik ook wat foto's binnenkort, laat maar eens zien, dat ik niet alleen naar Duitsland op vakantie hoef te gaan! ;-)

  • 30 Januari 2015 - 10:19

    Veerle:

    Nou je houdt het wel spannend Melvin! Je suis curieuse! Heel veel plezier in La Rochelle! Ik heb me al ingeschreven voor de updates:)

  • 30 Januari 2015 - 15:24

    Jos Brink:

    ik ben heel benieuwd naar die verrassing! Verder heel veel plezier daar in La Rochelle!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melvin

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 3736

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 Mei 2015

Minor La Rochelle

Landen bezocht: